Eventyrjagt på biblioteket

07.05.21
Eventyrene er hoppet ud af bøgerne på biblioteket, hvor I kan gå på en eventyrlig findejagt og lede efter Snehvide, Frøkongen og alle de andre elskede eventyrfigurer.

Hvor godt kender du dine eventyrklassikere? Kom ind på Struer Bibliotek og tag testen.
Rundt omkring har vi gemt forskellige effekter, som skal kobles sammen med et kendt eventyr.
Se om du kan finde alle tingene, og om du kan gætte hvilket eventyr, der er hoppet ud af bogen.

Børn elsker eventyr, så gå endelig på opdagelse i vores samling, hvor du både kan finde alle de klassiske eventyr, samt en masse mindre kendte eventyr, der også fortjener at blive læst.
I kan deltage i findelegen hele maj måned i vores almindelig åbningstid, hverdage kl. 10-17 og lørdag kl. 10-13. Hvis du er under 15 år, skal du ikke have coronapas, men hvis du har dine voksne med, skal de kunne fremvise gyldigt pas.

Rigtig god findejagt.