Qello

Godt nyt til alle musikinteresserede

11.10.17
Vi tilbyder nu adgang til Qello Concerts, som giver dig mulighed for at se mere end 1500 koncertfilm i fuld længde og en række musikdokumentarer.

Her findes optagelser med de største kunstnere tilbage fra 1920'erne og til nu, og indenfor mere end 30 forskellige musikgenrer.
Musikfans kan nyde koncertoptagelser i god kvalitet med kunstnere som Bob Dylan, Bob Marley, Lady Gaga, Barbra Streisand, Queen, Pink Floyd, Beyoncé, Bruce Springsteen, Billy Joel, Paul McCartney, Blake Shelton, David Bowie, Willy Nelson, Nirvana, Pavarotti, B.B. King, Muse og Elvis Presley.

Man kan browse på siden under genrer, tidsperioder eller kunstnere og man kan sammensætte sin egen setlist.
Der findes masser af inspiration under Spotlight og Qello TV.

Første gang du logger ind på Qello skal du oprette en profil.

Når man logger ind med profilen giver det 30 dages fri adgang, hvorefter man igen skal logge ind via biblioteks hjemmeside. Profillogin bruges til login i apps mm.

Qello kan ses på de fleste devices som telefoner og tablets og desuden på TV med bl.a. Apple TV, Playstation og Chromecast.

LOGIN PÅ QELLO CONCERTS>>