Nu kan du brevstemme til EU-valget på biblioteket

Hvis du er forhindret på afstemningsdagen til Europa-Parlamentsvalget d. 9. juni 2024, kan du fra d. 29. april til og med d. 6. juni brevstemme, inden for bibliotekets betjente åbningstid. Vær opmærksom på, at biblioteket holder lukket d. 1., 9. og 19. maj.

Du skal huske at medbringe legitimation, f.eks. kørekort, pas eller sundhedskort, når du møder op for at brevstemme.Du har også mulighed for at deltage i ’Stem og spis – sammen’-arrangementet d. 8. maj 2024. Gør valget til en festdag. I samarbejde med Europe Direct Midtjylland har du mulighed for at tilmelde dig til arrangementet, stemme til valget, få et lækkert måltid, og støtte op om det demokratiske fællesskab. Læs mere >>

Hvis du har brug for hjælp:
Der er særlige regler for at brevstemme, hvis du er indlagt på sygehus, ikke har mulighed for at forlade dit hjem eller opholder dig uden for Danmark.
Borgerservice kan fortælle dig mere om dette på følgende telefonnummer 9684 8493. Du kan også sende en e-mail til borgerservice@struer.dk.